İndirimli Ürün / Özel Ürün veya Kampanyalı Ürün satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon anında ödemekle yükümlüdür. Ödemenin tamamı yapılmadan rezervasyon kesinleşmez ve yurtdışı turlarda da vize işlemlerine başlanılmaz. Kampanya / Özel Ürün dışı hizmet alımlarında kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %35'i, bakiyesinin ise tur / konaklama / hizmetin başlamasından en geç 15 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Rezervasyon ile hizmetin başlangıç tarihi arasında 15 günden daha az süre bulunması halinde bedelin tamamı tahsil edilir. Anılan süre içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde, rezervasyon iptal edilerek hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciden tahsil edilir.
Sözleşme bedelinde fiyat artışı olması halinde, ilave olarak aradaki fark tüketiciden talep edilmeyeceği gibi, tesis tarafından aksiyon olarak adlandırılan indirimlerin de tüketiciye iadesi söz konusu değildir.
Tüketici, satın alınan tur / konaklama / hizmete devam etmesinin mümkün olmaması durumunda, hareket tarihinden en az 7 gün önce BLUEHOLİDAYS.COM'a bildirimde bulunarak rezervasyonunu, sözleşme açısından geçerli tüm koşulları yerine getirecek üçüncü bir kişiye devredebilir. Bu durumda sözleşmeyi devreden ve devralan şahıs / şahıslar, BLUEHOLİDAYS.COM'a karşı bakiye tutarın ve söz konusu devirden doğan tüm ilave masrafların ödenmesinden müteselsilen sorumludurlar. Uçak ulaşımlı turlarda ise bu durum taşıyıcı havayolu firmasının iptal ve değişiklik koşulları doğrultusunda değerlendirilir. Özellikle yurtdışı turlarında devredilen turlarla ilgili olarak vize işlemi tamamlanmış olan tüketicilerin vize bedelleri iade olmaz. Paket turu devir alan tüketicilerin ise vize sorumlulukları kendilerine ait olacaktır. Tüketicilerin vizelerinin bulunmaması, başvuru yapmış olmalarına rağmen, tur başlangıç tarihine kadar ilgili kurumdan vize alamamaları durumda, BLUEHOLİDAYS.COM sorumluluk kabul etmediği gibi, tur bedelinin tamamını devreden ve devralandan (müteselsil olarak) tahsil eder. Hizmeti devralan kişinin, devredenle aynı statüde olmaması halinde, devir gerçekleşmez veya yapılan özel indirimler kaldırılarak devir işlemi tamamlanır.
BLUEHOLİDAYS.COM tüketiciden kaynaklanmayan bir sebeple, hizmetin başlamasından evvel veya hizmet sırasında rezervasyonu kısmen / tamamen değiştirebilir veya iptal edebilir. Tüketici bu değişiklikleri kabul edebilir ya da BLUEHOLİDAYS.COM'un sunduğu alternatif başka bir hizmeti kabul edebilir. Tüketici değişiklikleri kabul etmediği takdirde ise rezervasyonunu iptal edip, sözleşme kapsamında ödediği ücretin tamamını iade alma hakkına sahiptir. BLUEHOLİDAYS.COM gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen, hizmetin başlamasına veya devamına engel teşkil eden, kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşılamaması, asgari katılımın sağlanamaması veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı rezervasyonu iptal edebilir veya erteleyebilir. BLUEHOLİDAYS.COM, kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşılamaması ve asgari katılımın sağlanamaması nedeniyle, iptal bilgilendirmesini turun başlangıcından en az 20 gün önce yapmakla yükümlüdür. BLUEHOLİDAYS.COM'un tur kapsamında bilgilendirmek suretiyle, turda değişiklik yapma hakkı saklıdır. Tüketici tarafından tur / konaklama / hizmetin başlamasından 30 gün öncesine kadar yapılan iptallerde, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere ödediği bedel tüketiciye iade edilir. Tüketici tarafından tur / konaklama / hizmetin başlamasından evvel 29 ile 15 gün arasında yapılan iptallerde, rezervasyon bedelinin % 35'ini, 14 günden az bir süre kala yapılan iptallerde, tüketici rezervasyon bedelinin tamamını BLUEHOLİDAYS.COM'a ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder. Tüketicinin özel ürünlerde hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde rezervasyon bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde tur bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını BLUEHOLİDAYS.COM'a ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder. Alınmış olan hizmet, yılbaşı, sömestre, bayram dönemi gibi özel dönemler veya diğer kampanyalar dâhilinde bir ürün ise, sözleşmenin yukarıdaki maddeleri geçerli değildir. Bu durumda tüketicinin iptal, iade hakkı bulunmamaktadır. Yurtiçi konaklamalarda Erken Rezervasyon İptal Sigortası yaptıran, Kültür turlarında Erken Rezervasyonu İptal Güvence Paketi alan tüketici(ler), hizmet başlangıcına 72 saat kala kesintisiz iptal hakkını kullanabilir. Tüketicinin erken rezervasyon iptal sigortası veya erken rezervasyon güvence paketi uçak ulaşım bedellerini kapsamamaktadır. Yurtdışı seyahatlerinde yapılan iptallerde, vize alınmış ise, vize bedeli iade edilemez. Uçak ulaşımlı turlarda, tüketicinin iptal talebinde, bu durum taşıyıcı havayolu firmasının iptal ve değişiklik koşulları doğrultusunda değerlendirilir. Tüketicinin hizmetin değiştirilmesine yönelik talebi halinde, bu değişikliğin BLUEHOLİDAYS.COM tarafından uygun bulunması şartıyla, önceki alınan hizmetle, yeni talep etmiş olduğu hizmet arasında fiyat farkı var ise tüketici aradaki farkı, değişiklik talebinin kabulüyle birlikte derhal BLUEHOLİDAYS.COM'a ödemek zorundadır. Ancak yeni hizmetin fiyatı, bir önceki hizmet fiyatından düşük ise BLUEHOLİDAYS.COM aradaki farkı tüketiciye iade edecektir. Tüketici, kendisinin veya birinci dereceden akrabalarının tur / konaklama / hizmet dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelemesi koşuluyla, rezervasyon iptal talebi kabul edilir ve ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, katılımcının ödemiş olduğu bedel kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun turun devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, tüketicinin turdan ayrılmasından itibaren en fazla 1 gün içinde BLUEHOLİDAYS.COM'a belgesiyle birlikte sunulmalıdır. Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı tur / konaklama / hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; BLUEHOLİDAYS.COM tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
BLUEHOLİDAYS.COM ve tüketici bu sözleşmeden dolayı doğan yükümlülüklerini gereği gibi ifa edeceklerdir. Paket tur esnasında, BLUEHOLİDAYS.COM'un sözleşmenin esaslı unsurunu oluşturan hizmetlerden birini veya birkaçını sağlayamayacağının anlaşılması durumunda, BLUEHOLİDAYS.COM paket turun devam etmesi için tüketiciye ilave masraf gerektirmeyen eşdeğerde alternatif düzenlemeler yaparak sözleşmede yer alan hizmetler ile sunulan hizmetler arasındaki farkı tazmin eder. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı doğmaz. Ancak söz konusu düzenlemeleri yapmak mümkün değil ya da alternatif düzenlemeler tüketici tarafından kabul edilmez ise, BLUEHOLİDAYS.COM, tüketicinin sözleşmeden dönme bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren, ödemiş olduğu tüm bedeli tüketiciye iade eder. BLUEHOLİDAYS.COM, sözleşmeden dönülmesine kadar ifa etmiş olduğu edimler için, tüketiciden hizmetten faydalanma oranında bedel isteme hakkına sahiptir. BLUEHOLİDAYS.COM'un sözleşmeyi kısmen veya tamamen ihlal etmesi halinde ödenecek tazminatın hesaplanmasına Türsab Antalya Çizelgesi uygulanır.
OKUDUM ANLADIM KABUL EDİYORUM
MÜŞTERİ İMZA