TAS LTD ŞTİ (bundan sonra BlueHolidays olarak anılacaktır) acentesi ile satın alınan konaklama hizmetleri arasında, ……………………’’MÜŞTERİ’’ arasında aşağıdaki koşullar altında paket tur hizmetlerine ilişkin bir Paket Tur satış sözleşmesi düzenlenmiş olup, taraflar aşağıdaki kurallara uymayı kabul etmektedirler.
1. MÜŞTERİ tarafından satın alınan hizmet, hizmetin kapsamı, paket turun fiyatı ve ödeme koşulları, bu satış kuralları ile birlikte kendisine teslim edilen Voucher ve paket tur broşüründe belirtilmiştir. Paket tur programı ayrıca ön bilgilendirme formunda, internette yayınlanan tanıtım sayfalarında, paket tur programında ve tur kayıt (rezervasyon) belgelerinde ayrı olarak düzenlenmiştir. MÜŞTERİ, satın aldığı hizmetin özellikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ve performans hakkında ayrıntılı bilgi içeren paket tur broşürünü ve Voucher belgesini okuduğunu ve bilgilendirildiğini kabul eder. Paket tur programı ve paket tur broşürü bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz bir parçasıdır ve taraflar için bağlayıcıdır.
MÜŞTERİ, kendisiyle birlikte seyahate katılacak diğer kişiler adına bu konaklama satış kurallarını kabul ettiğini ve bu kişilerin seyahate katılımını sağlayacak ad-soyad, TC kimlik numarası gibi bilgileri doğru olarak vermekle yükümlü olduğunu, kendisine verilen broşürün ön bilgileri ve kapsamı hakkında diğer katılımcıları bilgilendirmekle yükümlü ve sorumlu olduğunu ve kendisine verilen broşürün katılımcılara verilmiş sayıldığını kabul eder.
2. MÜŞTERİ, Kıbrıs turları sırasında kimlik kartını yanında bulunduracağını, işlemde herhangi bir eksiklik olması veya MÜŞTERİ'nin kişisel sebepleri (vergi borcu, herhangi bir resmi kurumun izninin olmaması vb.) nedeniyle çıkışının/girişinin engellenmesi durumunda BlueHolidays'in hiçbir hukuki ve/veya cezai sorumluluğu olmayacağını kabul eder.
3. Bagaj ve içindekilerle ilgili her türlü sorumluluk kendisine aittir; Müşteri, kendisine ait eşyaların takibi ve kontrolünün kendisine ait olduğunu, kaybolan, çalınan veya hasar gören eşyalardan BlueHolidays'in sorumlu olmadığını ve belirtilen sebeplerden dolayı BlueHolidays ve/veya BlueHolidays çalışanlarından herhangi bir talepte bulunmayacağını kabul eder.
4. Müşteri, konaklayacağı tesisin ve seyahat edeceği aracın tabi olduğu kanun ve örf ve adetlere uymakla yükümlü olduğunu; satın alınan hizmete ilişkin rehber, tesis, acente ve ulaşım aracı yetkilileri tarafından duyurulan kurallara uyacağını, üçüncü şahısların can ve mal emniyetini/bütünlüğünü tehlikeye atmayacağını ve üçüncü şahısların can ve mal emniyetini/bütünlüğünü tehlikeye atması halinde doğabilecek tüm maddi/manevi zararlardan şahsen ve birinci derecede sorumlu olacağını, aksi takdirde BlueHolidays'in söz konusu hizmeti yerine getirmeyeceğini ve dolayısıyla MÜŞTERİ'nin iade alma hakkının bulunmadığını imzasıyla kabul eder.
5. MÜŞTERİ, satın aldığı konaklama hizmetinin kapsamı dışında alacağı tüm ekstra yiyecek ve içeceklerin, kişisel harcamaların ve tanımlanan hizmet dışındaki tüm mal ve hizmetlerin bedelini ödeyeceğini kabul eder. 6. Hizmetin ayıplı olduğunu ileri sürerek feshedilmesi halinde müşteri, işbirliği yapma ve özenli davranma yükümlülüğü gereğince, fesih nedenlerini yazılı olarak BlueHolidays yetkilisine ve konakladığı otele bildirmeyi kabul eder, aksi takdirde müşteri hizmeti almış ve kullanmış sayılır.
7. MÜŞTERİ'nin kusuru ve üçüncü bir şahsın beklenmeyen ve kaçınılmaz bir eylemi hariç, mücbir sebepler (olumsuz hava şartları, yol engelleri, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemeyen teknik aksaklıklar vb.) ve BlueHolidays / acentesi / bağımsız hizmet sağlayıcısının tüm gerekli özeni göstermesine rağmen öngörülemeyen ve kaçınılmaz bir olayın meydana gelmesi ve bu gibi durumlarda MÜŞTERİ'nin tazminat hakkı olmayacağı; BlueHolidays'in Sözleşmeyi kısmen veya tamamen ihlal etmesi halinde, BlueHolidays, 1618 sayılı Kanun'da tanımlanan zorunlu sigorta hükümleri saklı kalmak üzere, tüketicinin uğradığı zararlardan sorumlu olacaktır.
8. Yurtiçi hizmet bedelinin en az %35'i kayıt sırasında, bakiyesi ise satış tarihinden itibaren 7 iş günü içinde, otele giriş tarihine 7 gün veya daha az bir süre varsa rezervasyon sırasında ödenmelidir. Belirtilen ödemeler yukarıda belirtilen süreler içerisinde yapılmazsa rezervasyon iptal edilir ve ücretin %35'i iptal tazminatı olarak MÜŞTERİ'ye fatura edilir. Erken rezervasyon yoluyla hizmeti satın alan MÜŞTERİ, tüm ücreti ödemekle yükümlüdür.